کد خبر: ۹۲۶۱۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱

هزینه نجومی برای نوزادان لاکچری | پستونک و شیشه شیر از جنس طلا!

پستونک طلا، شیشه شیر طلا و سنجاق سینه نوزاد از جنس طلا به تازگی راه به خرید سیسمونی پیدا کرده است و وسیله ای برای چشم و هم چشمی شده است! در این گزارش به بررسی قیمت این لوازم می پردازیم.
هزینه نجومی برای نوزادان لاکچری | پستونک و شیشه شیر از جنس طلا!
آفتاب‌‌نیوز :

خرید سیسمونی شاید به جرات بتوان گفت که جزء جذاب‌ترین خرید‌ها مخصوصا برای زوج‌های جوان است. اغلب خانواده‌ها و مخصوصا کسانی که دخترشان باردار است، برای به دنیا آمدن عضو جدید خانواده انواع و اقسام لوازم مورد نیاز نوزاد را خریداری می‌کنند؛ بنابراین قول بعد از تهیه جهیزیه، خرید سیسمونی است که متاسفانه در برخی خانواده دچار چشم و هم چشمی و افراط نیز شده است.

پستونک طلا، شیشه شیر طلا و سنجاق سینه نوزاد از جنس طلا به تازگی راه به خرید سیسمونی پیدا کرده است و وسیله‌ای برای چشم و هم چشمی شده است! به همین بهانه خبرنگار گسترش نیوز با جستجو در سایت‌های اینترنتی به بررسی قیمت اکسسوری‌های از جنس طلا برای نوزادان پرداخته است که در ادامه گزارش می‌خوانیم.

پستونک شاید جزء اولین چیز‌هایی باشد که در زمان خرید سیسمونی سراغ آن می‌روید. با جستجویی در بازار با انواع و اقسام پستونک‌ها مواجه می‌شوید که هر کدام با توجه به برند و نوع قیمت متفاوتی دارند، اما شاید خیلی کمتر با پستونک با سری طلایی مواجه شده باشید.

در تصویر زیر چند نمونه پستونک با سری طلایی را می‌بینید که در انواع طراحی‌ها قابل فروش است. به عنوان مثال پستونک طلا با طرح خرسی بالای ۱۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت شیشه شیر نوزاد از جنس طلا

شیشه شیر نوزاد خرید مهم بعدی است که برای خرید آن باید به نکات مهمی توجه کرد. طراحی و ارگونومی شیشه شیر باید به گونه‌ای باشد که گرفتن و نگهداری آن برای کودک راحت باشد. لبه‌های شیشه باید صاف و بدون لبه‌های تیز باشند. استفاده از شیشه‌های دارای سیستم تخلیه هوا نیز می‌تواند در جلوگیری از گاز گرفتگی و کاهش قولنج کودک موثر باشد. 

حال تصور کنید در زمان خرید شیشه شیر نوزاد به جنس طلایی آن برخورد کنید! در بازار برخی از شیشه شیر‌ها با سری طلایی فروخته می‌شود و قمیت آن بالای چند ۱۰ میلیون تومان است. در تصویر زیر چند نمونه شیشه شیر طلا را می‌بینیم که گران‌ترین آن بالای ۳۴ میلیون تومان قیمت دارد.

سنجاق سینه نوزاد از جنس طلا

سنجاق سینه نوزاد را معمولا به قنداق نوازد می‌بندند و اکثرا این سنجاق‌ها با وان یکاد یا منجوق چشم نظر تزئین شده است. در تصویر زیر چند نمونه سنجاق سینه نوزاد از جنس طلا را می‌توانید ببینید. قیمت این سنجاق‌های طلا از ۴ تا بالای ۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

تجمل گرایی یا سرمایه برای آینده فرزندتان؟

شاید برخی بر این باور باشند که خرید طلا برای نوزادان جنبه سرمایه گذاری دارد و در آینده کاربرد سرمایه‌ای دارد، اما استفاده از کالا‌هایی از جنس طلا آن هم در پستونک و شیشه شیر خیلی نمی‌تواند جنبه سرمایه‌ای داشته باشد. پستونک و شیشه شیر برای نوزادان کارایی روزانه دارد و استفاده از طلا برای وسایلی که قرار است مرتب استفاده شود، شاید خیلی عاقلانه نباشد. از طرفی اشاعه تجمل گرایی هزینه‌های خانواده‌ها را آن هم در وضعیت اقتصادی سال‌های اخیر چند برابر می‌کند.

منبع: گسترش نیوز 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین